مهدی یاورانِ جوان

به همت جمعی از طُــلاب خراسان شمـالی
وبلاگicon

:مطالب پیشنهادی

مهدی یاورانِ جوان
سکاندار عرصه فرهنگ:
میل به خدمت به مردم و تحمل
سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن
انسان است؛ آن را هر چه می توانید در
جان خود گسترش دهید و نگذارید آفت ها
«سودجوئی، خودنمایی، تنبلی و ...»
آن را گِل‌اندود کند.


جستجو در مطالب وبلاگ
معرفی کتاب
ایمیل عضویت در خبرنامه

نرم‌افزار قرآنی باران رحمت با همکاری شرکت داده پردازی باران شرق توس و بعثه مقام معظم رهبری با هدف ارائه‌ی نسخه‌ای رایگان از قرآن کریم برروی گوشی‌های هوشمند با امکانات فراوان ارائه گردیده است . باران رحمت دارای ترجمه، تفسیر، صوت ترتیل آیات، صوت ترجمه، جستجو و دیگر امکاناتی است که برای همراهان قرآن ضروری است. همه‌ی صو‌ت‌ها، ترجمه‌ها و تفسیرها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. امکانات باران رحمت به مرور افزایش می‌یابد.

 
  • ترجمه قرآن
  • تفسیر
  • ترتیل قرآن
  • فهرست بندی
  • نشانه گذاری
  • تنظیمات

در این نرم افزار سعی بر آن شده تا ترجمه های متعدد بنا سلیقه افراد قرار گیرد که در نسخه اولیه 3 ترجمه فارسی و 1 ترجمه انگلیسی گنجانده شده است.

  • آیت الله مکارم شیرازی
  • الهی قمشه ای
  • استاد حسین انصاریان
  • یوسف علی(انگلیسی)

  • تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی

برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به فهم عمیق‌تر قرآن هستند تفسیر نمونه آماده شده که می توانند از آن بهره بگیرند.

  • ترتیل قرآن

شما به راحتی می توانید با انتخاب قاری مورد علاقه خود به قرائت قرآن گوش فرا دهید ، این بخش این امکان را دارد که به صورت خودکار آیه ها را برای شما خط ببرد. در حال حاضر صوت های 4 قاری مطرح به صورت رایگان آماده دانلود می باشد. (در قسمت زیر، راحتی بیشتر شما عزیزان لینک های دانلود جهت دریافت از طریق رایانه قرار داده شده است)

   محمد صدیق منشاوی   
شاطری

توجه : پس از نصب نرم افزار و دانلود صوت و یا صوت های مورد علاقه خود ، فایل ها را درون پوشه baran_rahmat/sound بر روی کارت حافظه گوشی خود کپی نمایید .

در این برنامه سعی شده راحتی کاربران در اولویت قرار گیرد، بر این اساس در بخش فرست سوره ها امکان دسترسی از طریق نام سوره، شماره صفحه، شماره جزء وجود خواهد داشت که حتی برای راحتی بیشتر می توانید از طریق قسمت جستجو در بالای این صفحه سوره مورد نظر خود را جستجو نمایید. صفحه‌بندی آن بر اساس قرآن نفیس عثمان طه می‌باشد که معمولا در دوره‌ های قرآن‌ از آن استفاده می‌شود.

شما با استفاده از این امکان می توانید یک آیه، مثلا آخرین آیه‌ای را که در این نوبت خوانده‌اید، علامت‌گذاری کنید تا در دفعات بعد بدون نیاز به جستجو به آن آیه بروید. در پایان این نوبت قرائت نیز آن نشانه را با آدرس محل جدید به‌روز می‌کنید تا دفعه‌ی بعد هم قرائت را ادامه دهید. همچنین می‌توانید نشانه را به‌روز نکنید، تا هر بار از همان محل شروع کنید. این کار برای قرائت مکرر یک سوره در ختم‌ها و نمازهای مستحبی مناسب است.

بروزرسانی

نرم افزار به دو صورت دستی و خودکار امکان به‌روزرسانی دارد. برای به‌روزرسانی دستی، فایل‌ها را در گوشی یا تبلت کپی می‌کنید.

تغییر نوع قلم

قابلیت تغییر نوع قلم قرآن ، ترجمه و تفسیر

تغییر اندازه قلم

قابلیت تغییر اندازه قلم قرآن ، ترجمه و تفسیر

۹۴/۰۶/۱۶
تعداد بازدید از این مطلب: ۱۴۱۰ نفر

اندروید

دانلود

نظرات ثبت شده (۰)

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است (◕‿◕)

☕ فرم ارسال نظرات شما ✉

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی