مهدی یاورانِ جوان

به همت جمعی از طُــلاب خراسان شمـالی
وبلاگicon

:مطالب پیشنهادی

مهدی یاورانِ جوان
سکاندار عرصه فرهنگ:
میل به خدمت به مردم و تحمل
سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن
انسان است؛ آن را هر چه می توانید در
جان خود گسترش دهید و نگذارید آفت ها
«سودجوئی، خودنمایی، تنبلی و ...»
آن را گِل‌اندود کند.


جستجو در مطالب وبلاگ
معرفی کتاب
ایمیل عضویت در خبرنامه

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

تبیین برنامه های ویژه مراسم اربعین 94

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در گفتگو با شبستان:
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا از برنامه های ویزه کشورمان برای مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: محدودیتی برای اعزام زائر به عتبات نداریم.

میرمسعود حسینیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به روابط دیرینه کشور عراق با ایران، گفت:بر اساس روابط سازنده ای که در گذشته و حال وجود دارد ایرانیان توانسته اند نقش پررنگی در بازسازی کربلای معلی داشته باشند.

 وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای افزایش اقدامات فرهنگی، اقتصادی و ... در دستور کار کشور عراق و ایران اسلامی است، افزود: یکی از برنامه های ویژه کشورمان برای مراسم اربعین حسینی است.

 معاون پیشین اداره کل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه با تاکید براینکه امسال با بهره بیشتری از حضور جمعیت ایرانی بهره برداری خواهد شد، تصریح کرد: طبیعتا با توجه به شرایط و اشتیاق مردم شریف کشورمان برای زیارت عتبات عالیات روز به روز شاهد افزایش حضور زائران در این اماکن متبرکه و بهشتی خواهیم بود.

 حسینیان ضمن یادآوری اینکه در حال تلاش برای فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتری برای زائران هستیم، ادامه داد: خوشبختانه محدودیتی برای اعزام زائر به عتبات عالیات وجود ندارد ولی در حال حاضر کمبود امکانات موجب شده تا بر اساس سهمیه مشخصی اعزام داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه امسال با کمک مسئولان عراقی زیر ساخت های مناسبی برای حضور زائران فراهم می شود، خاطرنشان کرد: شرکت های ایرانی اعلام آمادگی کردند که بتوانیم شرایط بهتری را برای ایرانیان عزیز فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری شبستان

زمان درج: ۱۳۹۴/۵/۱۰ - ۱۱:۰۸

۹۴/۰۵/۱۴
تعداد بازدید از این مطلب: ۴۱۸ نفر

اخبار اربعین

اربعین

نظرات ثبت شده (۰)

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است (◕‿◕)

☕ فرم ارسال نظرات شما ✉

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی